REGULAMIN SZKOŁY I LIKE ENGLISH
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE I SŁOWNICZEK POJĘĆ UŻYWANYCH W REGULAMINIE
1.1.Niniejszy regulamin określa zasady działania Szkoły I LIKE ENGLISH z siedzibą przy ul. 27 grudnia 17/19 lok. 508 w Poznaniu 61-737, NIP: 782-232-96-81.
1.2. Zasady regulaminu wymagają akceptacji Klienta, co jest warunkiem rozpoczęcia udzielania kursu języka angielskiego przez Szkołę. Dokonanie przez Klienta pierwszej płatności i rozpoczęcie pierwszych zajęć jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
(Słowniczek pojęć używanych w regulaminie)
1.3. Przez Klienta rozumie się osobę, która opłaca zajęcia, a także osobę, która w zajęciach uczestniczy.
1.4. Przez rok szkolny rozumie się okres od 1 września do 31 sierpnia każdego roku, w którym trwa kurs.
1.5. Przez okres przerwy świątecznej rozumie się:
- okres pomiędzy Świętami Bożego Narodzenia a Nowym Rokiem tj.23.12 – 02.01,
- okres Świąt Wielkanocnych liczonych od Wielkiego Czwartku do Poniedziałku Wielkanocnego.
1.6. Przez okres wakacji zimowych rozumie się termin ferii zimowych dla województwa wielkopolskiego. Na wniosek Klienta i za zgodą Szkoły za okres wakacyjny można przyjąć ferie zimowe dla województwa innego niż wielkopolskie.
1.7. Przez okres wakacji letnich rozumie się okres od 1 lipca do 31 sierpnia każdego roku, w którym trwa kurs.
1.8. Wyrażenia lekcja oraz zajęcia są używane w regulaminie zamiennie i mają takie samo znaczenie.
II. KONTAKT I OBSŁUGA KLIENTA
2.1. Sekretariat Szkoły czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 17:00. Siedziba sekretariatu znajduje się przy ul. 27 grudnia 17/19 lok. 508 (5 piętro), 61-737 Poznań, email: kontakt@ilikeenglish.pl / ischool@ilikeenglish.pl, tel. +48 882 754 290 / + 48 663 081 804
2.2. Szkoła udziela lekcji od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 21:30 oraz w soboty od 08:00 do 18:00. Szkoła nie udziela lekcji w dni ustawowo wolne od pracy. Termin i miejsce zajęć zależne są od dostępności lektorów, którą potwierdza Sekretariat Szkoły przed uruchomieniem kursu.
2.3.Lektor prowadzący kurs jest przydzielany do danego Klienta przed lekcją próbną/rozpoczęciem kursu. Klient otrzymuje numer telefonu oraz adres email do lektora w mailu potwierdzającym zapis na lekcję próbną/kurs języka angielskiego. Z Lektorem prowadzącym kurs należy się kontaktować bezpośrednio w celu zgłoszenia spóźnienia, nagłego odwołania zajęć oraz omawiania bieżących spraw kursu takich jak zadania domowe, testy, prośby Klienta dotyczące programu lekcji itp.
2.4. Klient w momencie podjęcia kursu i zapisu na pierwszą lekcję próbną otrzymuje dostęp do Strefy Słuchacza w panelu administracyjnym Szkoły. Panel administracyjny zawiera wszelkie przydatne podczas realizacji kursu informacje, takie jak: harmonogram zajęć, płatności, podsumowanie liczby zajęć zrealizowanych i planowanych.
III. PRZETWARZANIE DANYCH
3.1.Szkoła do realizacji zlecenia, potrzebuje i przetwarza dane Klienta. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych są zawarte na stronie internetowej: www.ilikeenglish.pl w zakładce RODO.
3.2. Szkoła po przypisaniu Lektora prowadzącego kurs do Klienta, przekazuje Klientowi imię i nazwisko Lektora oraz jego numer telefonu i adres email. Klient zobowiązuje się do wykorzystywania powierzonych danych tylko i wyłącznie w celu realizacji kursu. Powierzone dane mogą być przekazane dalej i wykorzystywane do innych celów tylko i wyłącznie za zgodą Szkoły i Lektora prowadzącego kurs.
IV. OFERTA
4.1. Szkoła oferuje zajęcia w oddziale Szkoły w Poznaniu przy ul. 27 grudnia 17/19, online lub z dojazdem do Klienta. Zajęcia odbywają się w trybie indywidualnym lub w małych grupach stworzonych przez Klienta.
4.2. W przypadku zajęć grupowych jedna osoba odpowiada za całą grupę, w tym dokonuje płatności i zarządza zaplanowanym grafikiem.
4.3. Cena za zajęcia ustalana jest z Klientem przed rozpoczęciem kursu. Klient ma wgląd do aktualnych cen na stronie internetowej szkoły pod linkiem https://ilikeenglish.pl/prywatne-lekcje-angielski-poznan-cennik/
4.4. W przypadku zajęć grupowych nieobecność poszczególnych uczestników kursu nie ma wpływu na całościową cenę za lekcję. Cena może na stałe ulec zmianie tylko przy stałej zmianie liczby uczestników grupy, co powinno być wcześniej zatwierdzone z Sekretariatem Szkoły.
4.5. Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany ustalonej z Klientem ceny na początku każdego roku szkolnego tj. z początkiem września lub w innych miesiącach roku, jeśli sytuacja gospodarcza jest wyjątkowa i niezależna od Szkoły. Szkoła zobowiązuje się poinformować Klienta o zmianie ceny z miesięcznym wyprzedzeniem. Klient, który nie zgadza się na nową cenę ma prawo do zakończenie kursu ze skutkiem na dzień wejścia w życie nowych cen, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
4.6. Szkoła oferuje zajęcia z regularnym terminem zajęć lub w formie pakietowej z elastycznym terminem zajęć:
- a) Zajęcia z regularnym terminem zajęć – Szkoła umawia się z Klientem, że zajęcia odbywać się będą co tydzień tego samego dnia, w tym samym miejscu i o tej samej godzinie. Zajęcia nie odbywają się w dni ustawowo wolne od pracy.
- b) Zajęcia w formie pakietowej z elastycznym terminem zajęć – Szkoła umawia się z Klientem na określoną liczbę lekcji do zrealizowania miesięcznie. Klient przypisany jest do jednego Lektora jednak bez stałego terminu zajęć. Na zajęcia Klient umawia się z Lektorem na bieżąco, w terminach ustalonych z Lektorem. Oferta ta dostępna jest tylko dla lekcji online.
4.7. W wyjątkowych sytuacjach, na prośbę Klienta, zajęcia zaplanowane w oddziale Szkoły lub z dojazdem do Klienta mogą odbywać się online. W takim wypadku jednak cena kursu nie ulega zmianie. Cena może na stałe ulec zmianie tylko przy stałej zmianie formy prowadzenia zajęć.
V. PIERWSZA LEKCJA PRÓBNA
5.1. Pierwsza lekcja oferowana Klientowi przez Szkołę, traktowana jest jako lekcja próbna. Jej celem jest zapoznanie się Klienta z Lektorem prowadzącym kurs, zbadanie poziomu języka angielskiego Klienta, omówienie dokładnego celu nauki Klienta, ustalenie planu pracy i przeprowadzenie pierwszej lekcji wstępnie przygotowanej przez Lektora.
5.2. Dzień, miejsce i godzina odbycia się lekcji próbnej określana jest w formie wiadomości mailowej wysyłanej z adresu mailowego Szkoły kontakt@ilikeenglish.pl na adres mailowy wskazany przez Klienta do kontaktu. Jest to email zawierający wszystkie ważne informacje związane z organizacją zajęć.
5.3. Aby lekcja próbna faktycznie się odbyła musi być wcześniej opłacona przez Klienta. Kwota do zapłaty, termin i numer konta wskazane będą w pierwszym mailu organizacyjnym wspomnianym w pkt. 5.2.
5.4. Brak dokonanej wpłaty traktowany jest jako rezygnacja Klienta z kursu.
5.5. Szkoła wystawia fakturę za lekcję próbną po otrzymaniu wpłaty na konto bankowe Szkoły. Klient ma obowiązek podać Szkole dane do faktury, tj. imię, nazwisko i adres zamieszkania wraz z kodem pocztowym, lub jeśli faktura ma być wystawiana na firmę – nazwę firmy, adres siedziby oraz NIP.
5.6. W pierwszym mailu organizacyjnym Szkoła wysyła Klientowi również Regulamin Szkoły I LIKE ENGLISH wraz z Polityką Przetwarzania Danych Szkoły (RODO). Dokumenty te dostępne są również na stronie internetowej Szkoły www.ilikeenglish.pl w zakładce Regulamin Szkoły & RODO. Dokonanie zapłaty za kurs lub pierwszą lekcję próbną oraz przystąpienie do zajęć jest równoznaczne z akceptacją obu dokumentów przez Klienta.
5.7. Podczas zapisu na lekcję próbną Klient otrzymuje również dostęp do Strefy Słuchacza w panelu administracyjnym Szkoły, gdzie znajduje się jego grafik zajęć, numer telefonu do lektora oraz dane dotyczące płatności. Klient ma obowiązek zalogować się do strefy Słuchacza rozpoczynając kurs. Klient jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy danych logowania i nie ujawniania ich innym osobom.
5.8. W przypadku niestawienia się Klienta na zaplanowaną i potwierdzoną lekcję próbną, Szkoła nie zwraca pieniędzy za opłaconą lekcję, gdyż Lektor na lekcji jest obecny i przygotowany do prowadzenia zajęć.
5.9. W przypadku spóźnienia się Klienta na lekcję próbną Lektor nie ma obowiązku przedłużenia lekcji i kończy lekcję zgodnie z zaplanowanym programem czasowym wskazanym w mailu zapraszającym na pierwszą lekcję próbną.
5.10. Po pierwszej lekcji próbnej Klient informuje Sekretariat Szkoły o chęci dalszego realizowania kursu.
5.11. W przypadku niezadowolenia z pierwszej lekcji próbnej, istnieje możliwość zapisania się na drugą lekcję próbną z innym Lektorem. Prośbę taką należy zgłosić do Sekretariatu Szkoły.
5.12. Po pierwszej lekcji próbnej istnieje możliwość rezygnacji z kontynuacji kursu bez względu na powód. Decyzję taką należy zgłosić do Sekretariatu Szkoły.
5.13. Jeśli Klient nie poinformuje Sekretariatu Szkoły o chęci dalszego realizowania kursu, nie stawi się na kolejną lekcję lub nie zapłaci za kurs, Szkoła ma prawo zamknięcia kursu w trybie natychmiastowym bez informowania o tym Klienta.
VI. OKRES TRWANIA KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
6.1. Kurs języka angielskiego rozpoczyna się po przekazaniu przez Klienta w Sekretariacie Szkoły informacji o chęci dalszej kontynuacji kursu po przeprowadzonej pierwszej lekcji próbnej lub po dokonaniu opłaty za kurs zgodnie z wystawioną fakturą pro-forma za najbliższe zaplanowane zajęcia.
6.2. Szkoła oferuje kursy na czas nieokreślony z 30 dniowym okresem wypowiedzenia lub na czas określony, z datą zakończenia zaproponowaną przez Klienta.
6.3. Aby zakończyć kurs, który nie miał określonego terminu zakończenia, należy wysłać stosowną informację w formie mailowej na adres kontakt@ilikeenglish.pl. Klient powinien podać dokładną datę planowanego zakończenia kursu, zachowując 30 dniowy okres wypowiedzenia. Zakończenie kursu nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami. Klienci informujący o zakończeniu kursu bez zachowania 30 dniowego okresu wypowiedzenia, kończą kurs po upływie 30 dni od daty otrzymania wypowiedzenia przez Szkołę i są zobowiązani do opłacenia lekcji, które zostały już zaplanowane na najbliższe 30 dni licząc od dnia złożenia wypowiedzenia.
6.4. W przypadku Klientów, którzy przestają uczestniczyć w kursie bez wcześniejszej informacji wysłanej do Szkoły, Szkoła naliczać będzie opłaty przez dwa pełne miesiące rozliczeniowe podczas których Klient był nieobecny, a kurs zostanie zamknięty po upływie tych dwóch miesięcy. Klient zobowiązany jest do opłacenia wszystkich lekcji przed zamknięciem kursu. Szkoła drogą windykacyjną dochodzić będzie zwrotu nieopłaconej należności.
6.5. Kurs na czas określony kończy się zgodnie z terminem określonym przez Klienta przed rozpoczęciem kursu. Istnieje możliwość zakończenia kursu w terminie wcześniejszym, jednak zachowując przy tym 30 dniowy okres wypowiedzenia. Zasady wcześniejszego zakończenia kursu są takie same jak w przypadku zakończenia kursu na czas nieokreślony wymienione w pkt. 6.3.
6.6. Kurs zaplanowany na czas określony na wniosek Klienta może zostać przedłużony. Musi to być jednak potwierdzone przez Sekretariat Szkoły, w związku z tym, że w danym terminie po zakończeniu kursu może być już planowany kurs innego Klienta. Wtedy Szkoła może zaproponować inny termin lub innego lektora. Zalecane jest jak najwcześniejsze zgłoszenie informacji o chęci przedłużenia kursu.
6.7. Szkoła ma prawo do zakończenia udzielania kursu bez okresu wypowiedzenia w przypadku Klientów, którzy :
- co najmniej dwa razy w ciągu roku szkolnego dokonali płatności za Kurs po terminie lub zalegają z płatnością za jeden miesiąc.
- są agresywni, nieuprzejmi w stosunku do personelu szkoły, sprawiając swoim zachowaniem, że pracownik szkoły czuje dyskomfort / zagrożenie,
- nie przestrzegają Regulaminu Szkoły.
6.8. Klient ma prawo do zakończenia kursu bez okresu wypowiedzenia w przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji do Sekretariatu Szkoły ( patrz dział XIV regulaminu – reklamacje).
VII. TERMIN, MIEJSCE I PLAN ZAJĘĆ
7.1. Częstotliwość, terminy, tematyka i forma prowadzonych zajęć ustalane są przed rozpoczęciem kursu. Klient ma wgląd do swojego harmonogramu zajęć w przeznaczonej dla niego Strefie Słuchacza na stronie: panel.ilikeenglish.pl. Zajęcia nie odbywają się w dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku zmiany oczekiwań Klienta dotyczących tematyki lub formy zajęć (np. zmiana tematyki z ogólnej na angielski branżowy, zmiana zajęć online na stacjonarne, zwiększenie liczby Kursantów biorących udział w zajęciach) Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany ceny zgodnie z aktualnym cennikiem przypadającym na dzień zmiany.
VIII. ZASADY PŁATNOŚCI ZA KURS
8.1. Szkoła informuje Klienta jaka jest cena za jedną jednostkę lekcyjną przed rozpoczęciem kursu.
8.2. Płatności za kurs Klient dokonuje zawsze z góry za cały miesiąc, zgodnie z ilością lekcji przypadającą na dany miesiąc rozliczeniowy.
ROZLICZANIE KURSU Z REGULARNYM TERMINEM ZAJĘĆ
8.3. Klient za pierwszą lekcję próbną płaci na podstawie mailowego zaproszenia na pierwszą lekcję próbną zgodnie z datą płatności wskazaną w wiadomości. Szkoła wystawia fakturę Klientowi po otrzymaniu wpłaty.
8.4. Po zatwierdzeniu przez Klienta chęci kontynuacji kursu Szkoła wystawia Klientowi fakturę pro-forma równowartości wszystkich lekcji zaplanowanych na dany miesiąc rozliczeniowy. Klient zobowiązuje się opłacić fakturę pro-forma w ciągu 5 dni od daty jej wystawienia. Szkoła wystawia fakturę po zaksięgowania wpłaty na koncie Szkoły.
8.5. W kolejnych pełnych miesiącach rozliczeniowych Szkoła wystawia fakturę pro-forma Klientowi do 12-tego dnia każdego miesiąca rozliczeniowego. Klient zobowiązuje się opłacić fakturę pro-forma w ciągu 5 dni od daty jej wystawienia. Szkoła wystawia fakturę po zaksięgowania wpłaty na koncie Szkoły.
8.6. W przypadku gdy w miesiącu poprzedzającym miesiąc rozliczeniowy, Klient miał odwołane lekcje, które zostały uznane za lekcje odwołane bezpłatnie, wartość nowej faktury jest stosownie pomniejszana o wartość tych lekcji .
8.7. Brak dokonanej wpłaty przez Klienta za dany miesiąc rozliczeniowy skutkuje wstrzymaniem się Szkoły od udzielania kursu aż do otrzymania wskazanej wpłaty na konto bankowe Szkoły. Z początkiem nowego miesiąca rozliczeniowego Szkoła doliczy ustawowe odsetki do każdego kolejnego dnia zwłoki w płatności.
8.8. Szkoła zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zamknięcia kursu Klienta jeśli zwłoka w płatności przekracza 30 dni. Dodatkowo Szkoła drogą windykacyjną dochodzić będzie zwrotu nieopłaconej należności wraz z należnymi odsetkami doliczając obowiązkową płatność za niedochowanie 30 dni okresu wypowiedzenia zgodnie z działem VI regulaminu.
ROZLICZANIE KURSU Z ELASTYCZNYM TERMINEM ZAJĘĆ W FORMIE PAKIETOWEJ
8.9. Klient umawia się ze Szkołą na realizację konkretnej liczby zajęć w każdym miesiącu. W przypadku chęci zmiany liczby zajęć w pakiecie należy poinformować o tym Szkołę przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego.
8.10.Na terminy realizacji zajęć Klient umawia się bezpośrednio z Lektorem prowadzącym Kurs, do którego otrzymał dane kontaktowe przed rozpoczęciem kursu.
8.11. Szkoła wystawia fakturę pro-forma na początku każdego miesiąca rozliczeniowego zgodnie z ustaloną liczbą zajęć do zrealizowania w ramach pakietu miesięcznego. Klient zobowiązuje się opłacić fakturę pro-forma w ciągu 5 dni od daty jej wystawienia. Szkoła wystawia fakturę po zaksięgowania wpłaty na koncie Szkoły.
8.12. Klient zobowiązuje się zrealizować ustaloną pakietową liczbę zajęć w ramach miesiąca rozliczeniowego. Zajęcia niezrealizowane nie przechodzą na kolejny miesiąc i nie podlegają zwrotowi.
8.13. Klientowi przysługuje zwrot pieniędzy za niezrealizowaną lekcję lub przeniesienie jej na kolejny miesiąc rozliczeniowy tylko w przypadku jeśli umówiona lekcja była odwołana przez Lektora i nie udało się jej odrobić w ramach danego miesiąca rozliczeniowego.
8.14. Brak dokonanej wpłaty przez Klienta za dany miesiąc rozliczeniowy skutkuje wstrzymaniem się Szkoły od udzielania kursu aż do otrzymania wskazanej wpłaty na konto bankowe Szkoły. Z początkiem nowego miesiąca rozliczeniowego Szkoła może doliczyć ustawowe odsetki do każdego kolejnego dnia zwłoki w płatności.
8.15. Szkoła zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zamknięcia kursu Klienta jeśli zwłoka w płatności przekracza 30 dni. Dodatkowo Szkoła drogą windykacyjną dochodzić będzie zwrotu nieopłaconej należności wraz z należnymi odsetkami doliczając obowiązkową płatność za niedochowanie 30 dni okresu wypowiedzenia zgodnie z pkt. 6.3 i 6.4 regulaminu.
IX. LISTA POTWIERDZAJĄCA ODBYTE ZAJĘCIA
9.1. Na każdej lekcji stacjonarnej Lektor wraz z Klientem podpisują listę potwierdzającą odbyte zajęcia. Lista ta jest podstawą dla Szkoły do rozliczenia Klienta i Lektora za dany miesiąc. Lista nie obowiązuje w przypadku lekcji on-line, wtedy potwierdzeniem odbytych zajęć jest historia połączeń w używanym komunikatorze.
X. ODWOŁYWANIE ZAJĘĆ
ZASADA ODWOŁYWANIA ZAJĘĆ W PRZYPADKU KURSU Z REGULARNYM TERMINEM ZAJĘĆ
10.1. Klient ma prawo do bezpłatnego odwołania zajęć pod warunkiem zgłoszenia swojej nieobecności na co najmniej 24 godziny przed lekcją. Lekcje odwołane należy odrobić w innym terminie, jednak nie później niż do końca następnego miesiąca przypadającego po miesiącu, w którym zostały odwołane zajęcia. Termin zajęć do odrobienia należy uzgodnić z Lektorem lub Sekretariatem Szkoły. Istnieje możliwość odwołania zajęć bez obowiązku ich odrabiania w ramach limitu opisanego w pkt. 10.5.
10.2. Nieobecność należy zgłaszać bezpośrednio Lektorowi prowadzącemu kurs. W przypadku zgłoszenia nieobecność do Sekretariatu Szkoły zamiast do Lektora, zgłoszenie takie zostanie uznane za przyjęte tylko w przypadku uzyskania przez Klienta pisemnego potwierdzenia (w tym w formie mailowej) otrzymania zgłoszenia przez Sekretariat.
10.3. Odrabianie zajęć odwołanych odbywa się w formie online i powinno być wcześniej uzgodnione z Lektorem lub Sekretariatem Szkoły.
10.4. Wszystkie zajęcia odwołane w czasie krótszym niż 24 godziny przed lekcją są zawsze traktowane jako zajęcia zrealizowane. Lekcje takie nie podlegają odrabianiu w innym terminie i pobierana jest za nie pełna opłata.
10.5. Klient ma prawo bezpłatnie odwołać maksymalnie 15% zajęć zaplanowanych dla niego na dany rok szkolny bez konieczności ich odrabiania, spełniając warunek zgłoszenia swojej nieobecności opisany powyżej. Do limitu 15% nie wliczają się zajęcia odwołane w czasie okresu przerwy Świątecznej oraz okresu wakacji zimowych i letnich, w których zarówno Klient jak i Lektor mogą odwołać zajęcia bez obowiązku odrabiania ich w późniejszym terminie.
10.6. Szkoła mailowo poinformuje Klienta, gdy przekroczy limit opisywany w pkt 10.5. Klient może zgłosić chęć odbudowania limitu i odrobić wcześniej odwoływane zajęcia, co powinno być wcześniej zatwierdzone z Sekretariatem Szkoły. W przypadku, gdy limit nie zostanie odbudowany, każda kolejna odwołana przez Klienta lekcja będzie pełnopłatna. Klient cały czas zachowuje prawo do odrobienia odwołanej lekcji pod warunkiem spełnienia warunków opisanych w punkcie 10.1. powyżej.
10.7. Szkoła może odmówić utrzymywania rezerwacji stałego terminu zajęć dla Klienta oraz zaproponować obowiązkowe przejście na elastyczny termin zajęć w formie pakietowej online, jeśli Klient przekłada lub odwołuje bezpłatnie (24 godziny przed lekcją) 50% lub więcej zajęć zaplanowanych na dany miesiąc, a taka sytuacja zdarzyła się co najmniej w dwóch miesiącach pod rząd lub w co najmniej trzech miesiącach w danym roku szkolnym. Jeśli Klient nie wyraża na to zgody i pomimo częstego odwoływania lub przekładania zajęć, utrzymuje chęć pozostania przy stałym terminie zajęć, Szkoła może zachować dany termin Klientowi z jednoczesnym narzuceniem obowiązku płacenia za każdą kolejną odwołaną lekcję bez możliwości odrabiania jej w innym terminie.
10.8. Lektor prowadzący kurs w sytuacjach wyjątkowych takich jak choroba, urlop itp. również ma prawo do odwołania zajęć. Zajęcia odwołane przez Lektora są dla Klienta zawsze bezpłatne i nie są wliczane do limitu odwołanych zajęć przez Klienta.
10.9. W przypadku lekcji odwołanych przez Lektora prowadzącego kurs, Szkoła może zaproponować zastępstwo z innym Lektorem lub odrobienie lekcji z Lektorem prowadzącym kurs w innym terminie jeśli istnieje taka możliwość. Klient może propozycję przyjąć lub odrzucić.
10.10. W związku z tym, że płatności za zajęcia dokonuje się z góry za cały miesiąc, bezpłatne odwołanie zajęć w ramach limitu odliczone będzie w fakturze za kolejny miesiąc rozliczeniowy.
ZASADA ODWOŁYWANIA ZAJĘĆ W PRZYPADKU KURSU Z ELASTYCZNYM TERMINEM ZAJĘĆ W FORMIE PAKIETOWEJ
10.11. Klient ma prawo do bezpłatnego odwołania zajęć pod warunkiem zgłoszenia swojej nieobecności na co najmniej 24 godziny przed lekcją. Wszystkie zajęcia odwołane w czasie krótszym niż 24 godziny przed lekcją są zawsze traktowane jako zajęcia zrealizowane, pobierana jest za nie pełna opłata i nie podlegają odrabianiu w innym terminie.
10.12. Nieobecność należy zgłaszać bezpośrednio lektorowi prowadzącemu kurs. W przypadku zgłoszenia nieobecność do Sekretariatu Szkoły zamiast do Lektora, zgłoszenie takie zostanie uznane za przyjęte tylko w przypadku uzyskania przez Klienta pisemnego potwierdzenia (w tym w formie mailowej) otrzymania zgłoszenia przez Sekretariat.
XI. ZMIANY STAŁEGO TERMINU ZAJĘĆ LUB STAŁEJ LICZBY ZAJEĆ WYKUPYWANYCH W RAMACH PAKIETU
11.1. Na wniosek Klienta, za zgodą Sekretariatu Szkoły i Lektora prowadzącego kurs, można dokonać stałej zmiany terminu zajęć lub liczby zajęć w ramach pakietu. W przypadku zmiany liczby lekcji w formie pakietowej, wniosek o zmianę powinien być złożony w miesiącu poprzedzającym miesiąc, od którego następuje zmiana.
XII. DOKUPIENIE DODATKOWYCH ZAJĘĆ
12.1. Klient może dokupić dodatkowe zajęcia, które nie zostały uwzględnione w Harmonogramie Zajęć na dany miesiąc. Chęć dokupienia dodatkowej lekcji należy zgłosić w Sekretariacie Szkoły, a następnie dodatkowo ją opłacić zgodnie z wystawioną przez Szkołę fakturą.
XIII. SPÓŹNIENIA
13.1. Klient przewidując swoje spóźnienie na zajęcia, ma obowiązek skutecznie poinformować Lektora prowadzącego kurs o tym spóźnieniu. Informacja taka uznana jest za skuteczną, jeśli jej odbiór zostanie potwierdzony przez Lektora (zalecany jest kontakt telefoniczny/sms). Lektor prowadzący kurs również ma obowiązek podjęcia próby kontaktu z Klientem zanim uzna lekcję za odwołaną.
13.2. W przypadku zajęć prowadzonych online, w oddziale Szkoły lub w lokalu wskazanym przez Klienta, jeśli lokal jest otwarty i istnieje możliwość poczekania w środku, Lektor poczeka na Klienta bez względu na czas jego spóźnienia, pod warunkiem skutecznego poinformowania Lektora o tym spóźnieniu. Lektor nie ma obowiązku przedłużania swojego czasu pracy ze względu na spóźnienie Klienta, lekcja kończy się zgodnie z czasem zapisanym w harmonogramie. W przypadku gdy Lektor czekając na Klienta, pomimo prób kontaktu z Klientem nie ma od niego odpowiedzi, Lektor opuszcza lokal po 40 minutach oczekiwania (licząc od czasu planowanego rozpoczęcia się zajęć) a lekcja taka jest pełnopłatna i nie podlega odrabianiu w innym terminie.
13.3.W przypadku zajęć prowadzonych poza oddziałem Szkoły, w lokalu wskazanym przez Klienta, jeśli lokal jest zamknięty i nie ma możliwość poczekania w środku, Lektor czeka na spóźnionego Klienta maksymalnie 15 minut (licząc od czasu planowanego rozpoczęcia zajęć), pod warunkiem wcześniejszego skutecznego poinformowania Lektora o spóźnieniu. Lektor nie ma obowiązku przedłużania swojego czasu pracy ze względu na spóźnienie Klienta, lekcja kończy się zgodnie z czasem zapisanym w harmonogramie. W przypadku gdy Lektor czekając na Klienta, pomimo prób kontaktu z Klientem nie ma od niego odpowiedzi, Lektor opuszcza lokal po 15 minutach oczekiwania (licząc od czasu planowanego rozpoczęcia się zajęć) a lekcja taka jest pełnopłatna i nie podlega odrabianiu w innym terminie.
13.4. W przypadku spóźniania się Lektora na zajęcia, należy poinformować o tym Sekretariat Szkoły. W przypadku zgłoszenia o powtarzających się spóźnieniach Lektora, Szkoła podejmie odpowiednie kroki by sytuacja się nie powtarzała.
13.5. Po otrzymaniu zgłoszenia od Klienta o powtarzających się spóźnieniach Lektora, jeśli łączna liczba spóźnień Lektora wynosi 100% długości jednostki lekcyjnej i utracony czas nie był i nie będzie odrobiony z Lektorem, Szkoła zaoferuje Klientowi jedną lekcję bezpłatnie w kolejnym miesiącu rozliczeniowym. Istnieje również możliwość zaoferowania jednej lekcji za 50% ceny w kolejnym miesiącu rozliczeniowym w przypadku jeśli łączna liczba spóźnień Lektora wynosi 50% długości jednostki lekcyjnej i utracony czas nie był i nie będzie odrobiony z Lektorem.
XIV. REKLAMACJE
14.1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji na Lektora prowadzącego kurs. Reklamacje należy składać do Sekretariatu Szkoły na maila kontakt@ilikeenglish.pl
14.2. Po rozpatrzeniu Reklamacji Szkoła może:
– wyrazić zgodę na zakończenie kursu bez okresu wypowiedzenia,
– zaproponować zmianę lektora prowadzącego kurs.
14.3. Szkoła nie zwraca pieniędzy za zajęcia, które były przeprowadzone przez Lektora przed zgłoszeniem reklamacji. Dlatego zaleca się zgłaszanie uwag jak najszybciej, aby Szkoła mogła szybko podjąć stosowne kroki w celu rozwiązania problemu.
XV. POSTANOWIENIE KOŃCOWE
15.1. O każdej zmianie Regulaminu Szkoła zobowiązuje się poinformować Klienta wysyłając elektroniczną wiadomość na adres email podany podczas zapisu Klienta na kurs.
15.2. Klient niezgadzający się na wprowadzaną zmianę do Regulaminu, ma prawo do rezygnacji z Kursu ze skutkiem na pierwszy dzień wprowadzonej zmiany.
15.3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy polskiego prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
15.4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2024r